Заржицька
Оксана Вікторівна
Рік народження 1981
Освіта вища
Посада вчитель історії та правознавства
Стаж роботи 20 років
Тема досвіду: «Формування
предметних компетентностей на уроках історії та правознавства»
Суть
досвіду сьогодні
наше суспільство потребує виховання відповідальних , ініціативних, самостійних,
креативних громадян, здатних швидко мислити та
ефективно взаємодіяти в різних сферах суспільно життя.
Тому випускник закладу загальної середньої освіти повинен вміти спілкуватися та взаємодіяти в полікультурному світі, робити обдуманий вибір і нести за нього відповідальність, вирішувати проблеми, в тому числі і нестандартного характеру і стати у майбутньому відповідальним креативним фахівцем та творчою, всебічно розвинутою особистістю. Кожна з цих наведених якостей і називається «компетенцією». Оскільки у новому інформаційно – технологічному суспільстві визначальним буде рівень освіти нації задля виживання у конкурентному середовищі, то саме цей час є переходом до високотехнологічного інформаційного суспільства, в якому якість людського потенціалу, рівень освіченості і культури всього населення набувають вирішального значення для економічного і соціального поступу держави. Тому сьогодні вчитель має ставитись до учня, як повноправного суб’єкта навчального процесу, який сприймає себе як особистість самостійну, творчу, відповідальну, здатну креативно мислити, позитивно і разом з тим критично сприймати суспільні процеси та явища, вміти взаємодіяти з іншими людьми у соціумі та досягти цього можливо лише за умови реалізації компетентнісного підходу у навчанні.
Тому випускник закладу загальної середньої освіти повинен вміти спілкуватися та взаємодіяти в полікультурному світі, робити обдуманий вибір і нести за нього відповідальність, вирішувати проблеми, в тому числі і нестандартного характеру і стати у майбутньому відповідальним креативним фахівцем та творчою, всебічно розвинутою особистістю. Кожна з цих наведених якостей і називається «компетенцією». Оскільки у новому інформаційно – технологічному суспільстві визначальним буде рівень освіти нації задля виживання у конкурентному середовищі, то саме цей час є переходом до високотехнологічного інформаційного суспільства, в якому якість людського потенціалу, рівень освіченості і культури всього населення набувають вирішального значення для економічного і соціального поступу держави. Тому сьогодні вчитель має ставитись до учня, як повноправного суб’єкта навчального процесу, який сприймає себе як особистість самостійну, творчу, відповідальну, здатну креативно мислити, позитивно і разом з тим критично сприймати суспільні процеси та явища, вміти взаємодіяти з іншими людьми у соціумі та досягти цього можливо лише за умови реалізації компетентнісного підходу у навчанні.
Немає коментарів:
Дописати коментар